Jablkové bezlepkové muffiny

úterý 29. března 2016

Už týden jsem postrádala inspiraci na nějaký nový neobvyklý recept. Až když jsem uviděla jablka napadl, mě recept na tyto výborné a vláčné jablkové muffiny, které sice připomínají podzim, ale na tom vůbec nezáleží. Důležitá je chuť a hlavně vláčnost, kterou na moučnících zbožňuji. Nemám ráda suché korpusy. 
Dnes bylo nádherně, a tak jsem tento rok poprvé fotila na zahradě. 
Pokud recept vyzkoušíte, přeji dobrou chuť.








6 ks

Ingredience:
  • ¾ hrnku mouka (já použila směs jáhlové, rýžové a celozrnné pohankové)
  • 1 ČL soda
  • 3 PL cukr nebo jakékoliv jiné sladidlo
  • ½ ČL perníkové koření
  • 2 PL zakysaná smetana
  • 1 středně velké jablko
  • 2 PL olej nebo jakýkoliv jiný tuk
  • 2 šťastné vejce
  • hrst ořechů na ozdobu


Postup:
  • Troubu předehřejeme na 180 stupňů Celsia.
  • Smícháme zvlášť sypké a mokré ingredience.Nastrouháme jablko a přidáme žloutek, bílek dáme zvlášť a vyšleháme z něj tuhý sníh.
  • Všechny ingredience postupně smícháme a nakonec i lehce, ale důkladně zamícháme tuhý sníh z bílků.
  •  Pečeme cca 30 minut.





2 komentáře:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS