Ovocná bublanina

neděle 24. dubna 2016

Když jsem tuhle bublaninu upekla poprvé, jen se po ní zaprášilo a ani jsme ji nestihli vyfotit. Z mrazáku jsem vytáhla poslední zásoby josty, která má nakyslou chuť a ta právě bublanině dodá lahodnou šťavnatou chuť. Jestli jostu nemáte, vůbec nevadí můžete přidat jakékoliv jiné ovoce, které chutná právě vám. Opět platí pravidlo, že mouku můžete použít jakoukoliv chcete. Věřím, že pokud recept vyzkoušíte, tak vám bude chutnat. 
Tentokrát jsme pro vás nově připravili i video s postupem, tak doufám, že se vám bude líbit a pomůže vám při přípravě.






Ingredience:

  • ¾ hrnku třtinový cukr
  • 2 hrnky mouka (pro bezlepkovou variantu Schar nebo jakoukoliv jinou bezlepkovou)
  • 1 ČL soda
  • 230 ml 30% smetana
  • 3 vejce (bílky a žloutky zvlášť)
  • 2 hrnky ovoce (podle chuti)


Postup:

  • ·      Troubu si předehřejeme na 180 stupňu Celsia.
  • ·      Vyšleháme bílky s cukrem.
  • ·      Vyšleháme žloutky s cukrem na bílý krém.
  • ·      Smícháme bílky se žloutky a dukladně promícháme.
  • ·      Přidáme prosátou mouku se sodou.
  • ·      Do směsi nalijeme smetanu a opět dukladně promícháme.
  • ·      Směs nalijeme na plech a rozložíme na ni ovoce podle vlastního výběru, já zvolila jostu.
  • ·      Pečeme cca 25 minut. Těsto pro jistotu zkontrolujeme klasickým testem se špejlí.



3 komentáře:

  1. Vypadá úžasně :))
    Bezlepková bude určitě také výborná, zjistila jsem, že bezlepkové moučníky jsou mnohem lepší :)
    Katy
    Muj-svet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já peču jen bezlepkové a jsou opravdu výborné. Když jsem pekla na Vánoce s rodinou klasické perníčky, tak jsem s běžnou pšeničnou moukou neuměla pracovat, je to jen o zvyku :)

      Vymazat
  2. No super tak bábovku jsem o víkendu zvládla, tak mám inspiraci na další víkend. Jen mi přítel nechce jíst nic s mlékem, není mu po něm dobře. Tak budu muset vymýšlet, jak péct bez mléka/smetany atd.
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS