Bezlepková jostová bublanina s kokosem

čtvrtek 2. července 2015

Konečně jsem zpátky na vesnici a můžu využit ovoce ze zahrady, domácí vajíčka a hlavně setkat se s kamarády. Dnes čekám návštěvu a tak jsem si připravila jednoduchý koláč/bublaninu.
Kyselá chuť josty určitě osvěží v těchto horkých dnech, určitě doporučuji JOSTU ochutnat, je to netradiční ovoce která vzniklo křížením červeného rybízu a angreštu.










Ingredience:

2 hrnky bezlepkové mouky
2 vejce
1 hrnek sojového mléka
1/2 hrnku oleje
1/2 cukr
2 ČL soda
3 PL kokos
1 PL skořice
200g ovoce

Postup:

Předehřejeme si troubu na 180°C. Do umytého ovoce si nasypeme 2 PL cukru a 1 PL skořice, promícháme. Mouku přesejeme, přidáme sodu, vejce, mléko, cukr,olej, kokos a důkladně promícháme.  Vlejeme do olejem vymazané a kokosem vysypané formy,na těsto naskládáme/nasypeme jostu se skořicí a cukrem poté pečeme do zlatova asi 45 minut.





2 komentáře:

  1. Vypadá moc krásně. Já sama lepek také nejím a je mi daleko lépe. Jakou používáš mouku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a chutnal ještě líp :) . Používám Doves farm, přijde mi nejlepší hlavně díky složení : směs rýžové, bramborové, tapioky, kukuřičné a pohankové mouky. Oproti ostatním je to nepřekonatelné, např. Schar používá jen škroby tímpádem nemá žádnou výživovou hodnotu. Z jaké pečeš ty?

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS